Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2024

Ναρκοπέδιο τα μέσα μεταφοράς.

 






Μετατρέψατε σε «ναρκοπέδιο» τα ασφαλέστερα μέσα μεταφοράς!
Τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς ήταν πάντοτε στην συνείδηση των πολιτών ασφαλή, φθηνά και συνεπή ως προς τα δρομολόγια.
Ωστόσο, οι ιδιωτικοποιήσεις, η εγκατάλειψη των υποδομών, η συνειδητή απαξίωση από τις νεοφιλελεύθερες κυβερνήσεις για ό,τι είναι δημόσιο τα κατέστησαν τον ορισμό του «επικίνδυνου» μέσου.
Η τραγωδία των Τεμπών, η πρόσφατη αποτροπή σύγκρουσης τρένων στην Πιερία στο «παρά πέντε» αλλά και το χτεσινό περιστατικό στον «ηλεκτρικό» (πρώην ΗΣΑΠ) με τον συρμό να αναχωρεί με ανοιχτή πόρτα αποδεικνύουν ότι όλα αυτά δεν είναι τυχαία γεγονότα, δεν είναι η «κακιά στιγμή» αλλά υπάρχουν βαθύτερες και μονιμότερες αιτίες.
Στο μεταξύ, στα εγκαίνια του Μετρό της Θεσσαλονίκης, που μας άφησαν μια ικανοποίηση γιατί επιτέλους μπήκε σε λειτουργία στη πόλη ένα μέσο σταθερής τροχιάς με μεγάλη μεταφορική ικανότητα και φιλικό στο περιβάλλον, είχαμε την παραφωνία από τον πρωθυπουργό να επιχειρεί να οικειοποιηθεί πολιτικά όλο το έργο, επειδή απλά στην δική του θητεία πάτησε το κουμπί της λειτουργίας....
Τώρα, όμως, είμαστε στην επόμενη μέρα. Στη χώρα που κανένας δεν ελέγχεται και δεν λογοδοτεί, αισθάνεται κάποιος την υποχρέωση να μας εξηγήσει ορισμένα πράγματα για το Μετρό της Θεσσαλονίκης, όπως:
-Γιατί στοίχισε δύο (2) δισεκατομμύρια ευρώ παρά πάνω από όλα τα αντίστοιχα έργα στην Ευρώπη και στον κόσμο;
-Γιατί χρειάστηκε πενταπλάσιος χρόνος κατασκευής τους έργου, καταστρέφοντας εκατοντάδες επαγγελματίες και κρατώντας για χρόνια το κέντρο της πόλης σε ομηρία;
-Ποιοι είναι εκείνοι που εισέπραξαν τα πάρα πάνω 2 δις και τι έργο παρέδωσαν;
-Ήταν υποχρεωτική η παράταση του έργου από το τέλος του 2020 μέχρι σήμερα, με επιπλέον κόστος 400 εκατομμυρίων ευρώ για νέες αποζημιώσεις των εργολαβικών συμφερόντων;







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου